Klacht indienen

KMD is doorlopend bezig met verbetering van haar produkten en diensten. Het vernemen van uw klacht over een product of dienst is voor KMD dan ook belangrijk om deze verbeteringen te bereiken. U kunt hier een omschrijving geven van uw klacht. Klachten worden discreet behandeld. Wij houden u op de hoogte van onze acties tijdens het afhandelen van uw klacht of opmerking.

Invalid Input
Invalid Input
Hoe kunnen wij u aanspreken?
Wat is uw voornaam?
Wat is uw achternaam?
Wat is uw straatnaam?
Wat is uw huisnummer?
Wat is uw postcode?
Wat is uw woonplaats?
Invalid Input
Wat is uw e-mailadres?
Invalid Input
Geef hier de benaming van het hulpmiddel op zoals: Lightwriter, Wizard Color, Touchy, Dubby etc. Of de aard van de dienst zoals: advies, aflevering, instructie, betaling etc.
Invalid Input
Geef a.u.b. een korte probleemstelling, omschrijving of uw interesse.
Invalid Input
Als u er geen bezwaar tegen heeft dat uw klacht bekend wordt bij uw leverancier / verzekeraar dan kunt het vakje hierboven leegmaken

© 2017 KMD